20 frågor.

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Ansiktet och håret, är en liten perfektonist!

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Thailand lungt!


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Jag skulle vilja bo själv i en lägenhet men är för ung !?!


4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Allt för många, kan inte bara välja ut tre . . . .


5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej . . . .


6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag ville ha någonstans där jag kunde skriva av mig.


7. Har du några stora planer detta nya år?

Ja hur många som helst. Hela året är planerat!


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Vad är köbekaugor.


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Cancer fonden fast skulle nog skaffa faderbarn också. Tycker så synd om dom när man ser dom på tv.

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

15 katter, 50 vandrande pinnar, 2 kaniner och två hundar just nu.

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Till tiden där dom hade jätte stora fufffiga klänningar.

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Det går inte att rabbla allt . . . .

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Det jag tycker minst om är musik, jag är allt förutom musiklaisk.

14. Har du några inplanerade resor det här året?

Japp, Malta och sen på klassresa till Polen.

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Ni vet ju typ nästan allt om mig redan?


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Aa. . .

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej, man ska köpa det man tycker är snyggt.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Jag har vart singel sen höstlovet. . . . mitt mål är att vara det i ett år.

19. Svär du ofta?

Nja, herregud är väl inte ett svär ord?

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?

I min säng . . .

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Sofi

Ahaaa, såg ju här att du redan besvarat dom ;D

2009-01-15 @ 19:01:14
URL: http://beciell.blogg.
Postat av: Sofi

Ahaaa, såg ju här att du redan besvarat dom ;D

2009-01-15 @ 19:01:20
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Cat

Hehe! Så kul o läsa svar på sånt där! =D



Jadå! Med mig är det faktiskt kanon idag! Kvällens jobb blev inställt, så det är skitbra! =)

Hur är det med dig?



Hehe! Jaså, tyckte du den var söt.. Jag tycker mest jag ser puckad ut på bilden! ;)



Kram!

2009-01-15 @ 19:05:35
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0