Old pics.

Tjafsade med mamma för en stund sen haha,
hon tog upp allt som jag gör som irriterar henne.
1. Mina oboy glass varje morgon med lång sked,
( orkar aldrig ta bort dom därifrån jag ställer dom )
2. Att jag lämnar kvar toma mjölkpaket.
( Är för lat för att kasta dom! )
3. Att jag alltid tar ut plast saken ur micron.
( Det känns onödigt att ta ut det och sedan ta in det igen! då kan de ju vara där hela tiden. )
Skulle iallafall ta lite ego bilder men har fått en knöl på halsen?
Så imorgon blir de att åka till sjukhuset.
Jag säger så här,
Läkaren får titta men inte röra!
Sen är det bäst för mamma att hon ger mig min alla hjärtans dag present!
Hon vägrar att erkänna att hon glömde bort det!
Så får väl se om jag får den här dom närmsta dagarna . . .
Oj jag kom nyss på att jag fyller år om exakt 9 dagar.
16 år, då är jag alltså närmare 20 än 10 iallafall.


Saknar Theo och Jossan.


En bland mina 1 headers?


Och där kom den gamla ego bilden . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0