Tisdags mornar!

Att det alltid är tisdagar som är värst,
man kommer inte upp, hittar inte dom rätta kläderna, sminket blir fel och håret är allmänt konstigt.
Om det är en dag jag skulle vilja ta bort är det fan tisdagar!
Idag ska jag färga håret på Johanna, hon behöver inte oroa sig för jag är bäst på det.
Kommer ihåg i sommras när jag var tsm med en kille som hette Andreas.
Han hade verkligen skit fint hår och så skulle han klippa sig.
Då öppnade förståss ja munnen och sa att jag var skit duktig på det.
Tyvär så slutade de hela med att han var tvungen att snagga sig?

Först:


Efter:




Dagens outfit:



Vit linne, H&m.
Svart blus, H&m.
Jeans, ?.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw. fin fina jeppson <3 :)

2009-02-11 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0