Tårtkalas eller tårkalas, jippi!

Först blev det räksmörgås och sedan prinsess tårta.
Fick pengar av moster och mormor,
min riktiga mormor då asså.
Mamma blev ju adopterad av hennes styvmamma, fast det här är min allra riktiga haha.
Sitter i mitt rum och lyssnar på deppig musik för man mår ju så mycket bättre då?
Jag känner att tårarna vill ut bara för att allt är kaos men vill inte visa mig svag.
Och tro nu inte att jag är ledsen över Jacob utan jag är bara besviken på han!
Utan det är så mycket annat . . .
Fast här är jag trygg, jag bara sitter här och låter världen där ute passera . . . .




Le kan man ju försöka göra ?



Sis . . .


Kussen.



Just smile!

Kommentarer
Postat av: Sofie

på den andra bilden ser du riktigt vacker ut!! :)

Men det är du också alltid ;)

Gillar din blogg mkt! :D

2009-02-08 @ 16:54:34
Postat av: Gillar din blogg

Jag tycker att det var taskigt av din kompis danni. hon vet att du gillar jacob men ändå lät hon honom sova hos henne.det var grymt dåålig stil och hon ska föreställa din vän..?

ÄLSKAR din blogg <3

2009-02-08 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0