Tagen av polisen?

Vet ni vad min syster har gjort?
Hon har bytt ut sin ipod touch emot en goose jacka.
Hon fick ipoden av vår moster, som är cancerrsjuk och sen byter hon bort den?
Hon har nog inte hög iq, jag skulle aldrig byta bort något jag fått?
Orespektlöst!
Idag färgade jag Johannas hår  också och det blev riktigt snyggt,
sen när hon skulle följa mig till bussen kom polisen?
Självklart så stannade dom vi oss!
Fast som tur handlade det inte om oss utan om två killar som dom letade efter.
Det åkte säkert tio polisbilder bara i området?
Det kändes jobbigt att Johanna skulle gå tillbaka själv men hoppas hon smsar snart för är orolig.
Idag har vi också bara träffat på tjuriga jävla busschaffisar!
Som Johanna sa " den där låten om buss chaffisar stämmer verkligen inte ",
ni vet den där, en buss chafför en buss chafför är en man med glatt humör!
Nu ska jag iallafall ta ett varmt bubbelbad och bara ta de lungt!


På hemkunskapen.


Vår goda fisk soppa.


Jag gör min " sexxy pose "


Johanna innan jag färgade håret på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0