Senil?

Just nu är jag grymt irriterad.
Mamma kom hem ifrån att ha vart och handlat och allt blev fel!
Jag bad om en kristallnäspiercing vad fick jag?
En liten guld boll och någon ful blomma!
Jag bad om ärtsoppa utan fläsk, vad fick jag?
Jo, ärtsoppa med fläsk . . .
Jag bad om något slags socker gott som jag kan äta, vad fick jag?
Chocklad.
En sak fick jag rätt och det blev nyponsoppan!

Åhhhh att det bara är en själv som kan göra saker rätt?
Haha fast nu har jag skuld känslor för mamma märkte väl att jag blev irriterad?
Så hon sa att jag ska få pengar till nya näspiercingar,
och vi ska handla annat gott imorgon
och sen gav hon hårsnoddar hon hade köpt till sig själv och sånt?
Får väl äta den där ärtsoppan ändå så att hon märker att jag blev lite tacksam.


CRAZY!

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Sådär kan det bli, man får raka motsatsen mot vad man faktiskt vill

2009-02-20 @ 18:09:33
URL: http://karatehummer.se/erik
Postat av: Anonym

Din jävla bortskämda snorunge...

håll käften! Nöj dig med vad du får eller gå å handla själv .. !!

2009-02-20 @ 18:20:53
Postat av: Anonym

suuperbra blogg!

2009-02-20 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0