Sängen väntar


Jag rörde mig så snabbt att jag blev att spöke!


Min dataoutfit!


Oh så sexiga miner (aa)

Nu är jag nyduschad, insmörjd och redo för sängen.
Ska upp tidigt imorgon på en hemlig sak men det får ni veta senare!
Fan vad hemlighetsfull jag har blivit, de måste det bli en ändring på!
Jag är alltid den som råkar berätta för mycket.
T.ex. på vår tjejmiddag hemma hos Johanna när hennes brorsa satt där!
( som är snygg  )
Jag råkade säga liiite för mycket där!
Haha vi tjejer snackar alltid om sexliv,
vad vi än pratar om så kommer vi in på det!
Det är uppenbarligen ett intressant ämne haha, undra varför?
Och där råkade jag säga lite pinsamma grejer.
Utan att tänka mig för så slängde jag ut den mest konstigaste frågan också?
- Gillar killar att få fingrar uppkörda i röven?
Som tur skrattades det bara bort . . .
Men nu ska jag iallafall lägga mig och sova.
Det känns som om att jag inte sovit på två dygn?
Att vara med tjejerna tar verkligen all kraft ur en (aa)



Hanna:
det måste vara Filip kanske? :D
gud va spännande nu!!
gillade videoinlägget! kan du inte berätta mer om lapdance? vad ni gör? hur många är ni? osv=)
gillar din blogg starkt:) du är bäst

Sv: Nej nu får ni inte tro att det är Filip i triion, nejnej!
Träffade han på bussen idag btw haha ni kan ju skriva ner det någonstans. ( skojar )
Lapdance är en exotisk dans, där jag skulle säga att man förför någon.
Det är sexigt helt enkelt, det vi gör just nu är dansar, fast just nu övar vi in stegen.
De liknar lite pussy cat dolls stil.
Kan filma lite så kan ni få se, kan göra det imorgon.
men vi kommar bla. att få lära oss att dansa med stolar, och att ta av sig kläderna osv, ( hattar, slipsar )
Jag har faktiskt ingen aning om hur många vi är, för har bara vart där två ggr,
och folk är sjuka osv.
Igentligen är de 18 års gräns på den här dansen,
men om man har tur så kommer man in ändå!
Fast jag & danni är dom yngsta, jag tror ingen i våran grupp är yngre än 18 förutom oss.
Det är iallafall grymt kul och det är ju kul att kunna dansa så.
Perfekt om man har flick/pojkvän.
Men tycker absolut att det är kul så pröva på det:)
Taaaack så mycket det där gjorde mig glad :D
Soov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0