Saker jag glömt berätta . . .

Nu har jag nytt mobil nummer, bara så alla vet, bra att lägga på minnet haha!
Glömde berätta om en sak som hände på mitt kalas.
Då sitter jag och min kusse med varsit läsk glass,
och jag som är lite äcklig utav mig tar glaset och spottar i det?
Tyvär så misstänkte hon att jag gjorde det så hon spottade tårta i mitt glas haha.
Det såg tyvär dom vuxna så dom ba - Men Jennifer vad gör du ...... och sånt!
Sen så skulle jag bevisa att jag inte spottade i hennes,
så jag är dum i huvudet och tar glaset och dricker!
Ett tips gör inte det, för ens eget spott smakar inte bra!
Sen var jag fett elak nyss så sitter här och skäms lite över hur dum jag är.
Min brorsa ville låna datan ett tag och sen så när jag smög in satt han och spela bratz!
Och jag öppnade dörren försiktigt så att mamma & Juha kunde se haha.
Sen brast jag i skratt . . . .
Stackarn såg ju det så han började grina?
Fy fan jag menade liksom inte att han var barnlslig eller något sånt?
Utan det såg bara så sött ut.
För i vanliga fall är det bara hulken och dom som gäller och helt plötsligt spelra han bratz?
Näe nu känner jag mig riktigt jävla hemsk bäst att lägga mig i i sängen och skämmas lite.
God natt på er pussgurkor!
Föressten efetrsom jag inte går ihop med killar så kanske jag borde bli nunna?
Tycker faktiskt det låter lite intressant så ska kolla upp mer om det imorgon.


Min mysiga outfit!


Shiiet vad jag har sett ut?


Närbild.



Kommentarer
Postat av: kanzzbaarn@

kan du hjäpa mej med min blogg design ? <3

2009-02-09 @ 21:08:21
Postat av: frida

Vilken ball tisha med skallen på vart kommer den i från?

2009-02-11 @ 08:47:00
URL: http://fmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0