Så jävla besviken!

Fy fan vad jag är besviken . . . .
Ska berätta allt!
Det började med igår så var vi hemma hos Danni, och så kom Mathias, jimmy och tysson.
Sen lite senare kom Jacob.
Alla utom Jacob drog typ vid elva?
Vi gjorde inget speciellt . . . . .
Sen så satt vi tre som var kvar i Dannis rum,
jag la mig ner och lyssna på ipoden och kollade på dom två.
Sen fick jag vibbar av att jacob flörtade med danni,
misstolka inte nu för jag kan ha fått helt fel uppfattning,
men så kände jag?
Så jag blev lite smått irriterad!
Sen lägger jag mig I Dannis säng och somnar?
Jag hade räknat med att J skulle sova bredvid mig eftersom att vi börjat prata om oss igen och sånt typ på G.
Men då vaknar jag och han ligger inte där bredvid mig utan han ligger inne hos danni?
Sen så går jag till min väska i hallen och då kommer han ut i bara kalsonger och går på toa?
Självklart sover man ju utan kläder det fattar ju jag med.
Men jag fattar inte varför han sov där inne och hur hon tillät han?
Sen så kom han ut och prata med mig och han tycker att " det är mina problem " ?
VADÅ MINA PROBLEM?
Blev så sur så stack därifrån med första bussen som gick och åkte till sjukhuset,
där satt jag patetisk och åt en ben & jerry glass och prata med Johanna.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här fixad och klar,
ska ju ha " kalas ".
Ååhhh kan inte sluta och tänka på det där asso?
Är det bara jag som tycker de är fel eller?
Sen så är jag fett irriterad på min syster också!
Att hon aldrig kan vara snäll.
Jag ställer fan upp för henne!
Jag tröstar henne när hon är ledsen och jag försöker finnas där!
Jag skulle kunna säga så jävla mykcet men väljer att vara tyst!
Gaaaaah jag blir galen!
Sen så fick hon inte hämta mina skid kläder hemma hos pappa heller igår?
Jag berättade ju aldrig varför jag åkte därifrån men kan göra det senare!
Iallafall så fick hon inte ta mina saker, så jävla barnsligt!
Jag kankse är barbslig men man behöver ju inte vara likadan?
Jag lär iallafall inte åka ditt på ett bra tag och ingen kan tvinga mig heller!
Den enda jag tycker synd om är Theo, för han är den enda jag verkligen vill träffa.
Fast johannas storestyster är snäll och låter mig låna hennes skid kläder.
Här har ni Johannornas bloggar:
www.ballajohanna.blogg.se
www.jollaans.blogg.se
Nu ska jag gå och dränka mig i badkaret!









man kan utstråla lycka och glädje men igentligen vill man bara lägga sig ner och dö.


Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden

Du ska inte gå och dränka dig i badkaret det är han som ska bli dränkt, vilken jävla idiot, han beter sig ju som ett svin. Tänk inte mer på honom, han är inte ens värd dig. Kram <3

2009-02-08 @ 14:47:16
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det där lät ju verkligen inte roligt alls! Hoppas han skärper till sig! för så där tycker jag inte att han borde behandla dig! En miss perfect är faktiskt värd en MR Perfect :)

2009-02-08 @ 15:07:13
URL: http://larssonmikaela.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Jag förstår att du går och tänker på det där, det skulle jag också gjort. Men samtidigt är det han som betet sig dåligt, och inte du. Det är han som har saker att förklara, och möjligtvis din syster. Hoppas det löser sig <3



Svar: Ja, riktig söt är han :)

2009-02-08 @ 16:42:19
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: marie

fyfan för killar! Tycker synd om dej, hoppas det blir bra för jag vet hur det känns. <3

2009-02-08 @ 17:38:11
Postat av: sstrul

du är verkligen sjukt fin emma, hoppas du har det bra där borta i sthlm. i umeå äre bara finfint,

btw, kolla min nya blogg föresten

http://msstrul.blogg.se/ puss å kram:)

2009-02-10 @ 18:57:12
URL: http://msstrul.blogg.se/
Postat av: mathias

haha fan va smutt, det va ju dagen jag knulla danni:D

2009-11-04 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0