Red bullen håller mig vid liv



Sitter och dricker red bull för att hålla mig vaken?
Sitter och gör mål och imorgon kommer Filiph.
Så ska inte sova bort hela dagen. . . .
Det skulle vara så typiskt mig?
Sitter och äter såna där pappers godisar?
Dom är inte goda men måste äta något, en sysselsättning.
Sitter och skriver ner mina mål för vill tänka framåt . . .
Som sagt, jag har sextonårskris!
Jag ändrar mina mål hela tiden?
I femman ville jag bli medicinskforskare,
i sjuan designer,
i åttan journalist,
i nian psykolog, frisör, make-up artist, chef
och just nu vet jag inte?
Näe nu ska jag gå och vara social . . .
Jag är ju liksom sexton nu, då får man väl göra vad man vill?
Nej juste, det är exakt samma sak som när man var femton.





Kommentarer
Postat av: Cristin

svar: nej det hade jag inte, men nu har jag. Har du lagt till mig? :)

2009-02-27 @ 20:37:54
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0