Raggningsrepliker


Något som jag är jävligt trött på är dåliga raggningsrepliker?
Man är trött på t.ex Du är det sötaste jag sett och liknande.
Dom är för vanliga killar kom på något nytt?
Man vill känna sig speciell inte en av högen du har charmat ner!

Dåliga repliker:

Vill du se något växa?

Du ser ut som tjejen som har hört varenda replik i boken. Så vad gör en till?

Snygga bröst. Får jag ta på dem?

Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?

Hej, jag har mer pengar än du någonsin kan göra slut på.

Känner jag dig? Jag tror det, men du hade inte så många kläder på dig då.

Du har fina bröst, men vad har dina bröstvårtor för färg? Bruna eller skära?

Du är så söt att jag får hål i tänderna...

Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.

Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??

Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?

Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!

Ursäkta, jag har tappat mitt telefonnummer, kan jag få ditt?




Kommentarer
Postat av: Maria

haha , tycker det inte har varit nån speciellt bra låt hitills , kanske emd dårå :P

2009-02-21 @ 20:57:12
URL: http://akm.blogg.se/
Postat av: Anna

den sämsta är :



om du skulle vara en hamburgare på mcdonalds skulle du vara mcbjuty !

2009-02-21 @ 21:17:02
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: becka

du ser skit bitchig utsen du piercade dig

2009-02-21 @ 21:18:57
Postat av: Skantz<3

Asså snark vilka tråka repliker, får en ju verkligen att känna sig speciell lr vad?<3

2009-02-21 @ 22:15:48
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha så dåliga repliker ^^

2009-02-21 @ 23:44:47
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: sam

jag fick höra den hära av nån:

Ta av dig trosorna om du inte vill ha tyg i dig.



btw du ser konstig ut med så smala ögonbryn, du var finare med lite tjockare :)

2009-02-25 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0