Omoget?

Hejhej kära bloggen.
Dagen började med att jag åkte till skolan . .. . . .
Sen på lunchen gick trion ner och köpte godis . . . muuuums!
Sen hade vi No med en vikare,
jag och Anton var skit uttråkade så vi började chatta på ett papper!
Det slutade med att vi blev " tillsammans ".
Sen efter det gjorde jag mitt engelska prov jag skulle ha gjort, fast jag var sjuk!
Det gick väl sådär! Är inte nöjd men inte missnöjd?
Sen efter det åkte jag och daniela till skärholmen och kolla.
Hon köpte en ny navelpiercing och så . . ..
Sen gick jag jag och kolla vart man kunde pierca sig i näsan.
Har gjort det en gång själv men det fick jag inte ha kvar,
så ska ta om några veckor igen.
Sen efter sommarn ska jag ta i naveln sen blir det tatoos.
Mamma sa att de inte alls gjorde ont så varför skulle det göra de på mig då?

Sen var jag & danni inne på cubus och tog lite foton,

hon som jobba där blev inte alls så glad!

Synd för henne . . . . .
gjorde vi bort oss totalt!
Vi satt utaanför konsum tror jag där en helt ok kille jobbade!
Så sa jag till danni att hon skulle gå fram och fråga efter nummer haha.
Då börjar hon säga det högt så att han hörde.
Han kollade då på oss som " tror ni seriöst att jag skulle ge mitt nummer till två omogna tjejer" !
Så då började jag säga högt - Men danni då är du kåt på han där? Gå ditt då . . .
Sen spraang jag ut därifrån som en tönt.

Pics:









Fina flickor kommer till himmelen,
VI andra kan kommer hur långt som helst . . . .


Kommentarer
Postat av: Chacha

jaa visst är dom :D

allt bra?

krams

2009-02-02 @ 22:21:47
URL: http://spellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0