Oboy, är meningen med livet.

Håller jus nu på att värma ett glass oboy,
som får vara min kärlek för stunden.
Jag tror knappast att det hjälper emot halsont men men . . .
Lämnade plast saken kvar bara för att retas med mamma.
Hon tycker inte ett dug synd om mig! och det irriterar mig till MAX!
Har iallafall duschat och bastat för de ska ju tydligen hjälpa?
Sen skämdes jag nyss ihjäl . . .
Jag satt i soffan med mamma så kommer min låtsas pappa ut med mina string i handen!
Dom låg i hans byxor som han hade tagit på sig . . .  Pinsamt läge!
Dom har säkert hamnat där i när dom tvättades eller något.
Men nu ska jag sova . . .  Vila hjälper ju alltid.
Lär ju iallafall sova gott efter att jag fick det här:




Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0