Nu kan jag ta ego bilder

Vaknade imorse av att Joel kom in och börja prata med Gustav,
båda två var ganska högljuda!
Så det var nästan så att jag skrek: Håll käften jävla snorungar!
Men sen kom jag på att dom tar efter mig och de blir ju inte så kul!
Iallafall så mår jag fortfarande dåligt men ska in till stan på ett hemligt ärende haha.
It is a Secret . . .
Så då är jag ju tvungen att göra mig fin och ta lite ego bilder.
Ni ska bara veta känslan över att äntligen kunna ta egobilder utan ett se ut som mupp.

Here is one pic:


Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar!! =) Är allt bra med dig? Vad ska du hitta på i helgen? Kram kram!

2009-02-21 @ 11:52:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0