Mina favvo sommar kjolar/shorts

Har ju no-life för tillfället,
känner att jag behöver röra på mig men orkar inte gå ut!
så kom på att jag kunde rensa garderoben.
Så testa jag några kjolar som jag knappt använt och shorts,
fast dom måste väl slängas till sommarn för då lär jag inte passa i dom längre.
Tänk på det här när du rensar garderoben:
* Släng det som du aldrig använt,
för du lär inte använda det.
* Släng det som du vuxit ur och det som du tycker är fult.
* Släng det du vill slänga,
tvekar du?
Lägg det i en sparara påse då!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara väldigt kul om du kunde visa lite fler plagg från din garderob :))

Väldigt bra blogg föressten, vet inte hur jag hittade hit men har läst den varje dag sen någon gång förra året;)

2009-02-20 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0