Min hemligthet

Okej här kommer de hemliga jag gorde idag,
jag blev fotad, utav en skit snäll fotograf, Fredrick.
Var skit nervör men det gick bra haha,
Emma klarar allt!
Jag gör fan det, okej jag kan inte flyga och inte heller trolla.
Men vardagliga saker klarar jag!
Iallafall så väntar jag på att jag ska få bilderna så att ni får se ;)
Sen åkte jag hem och åkte och köpte pizza haha och nu sitter jag här.
Ska sitta uppe tills klockan tolv för då blir jag sexton helt plötslig.
Tänk att man ena stunden kan vara femton och en minut senare är man ett år äldre?
Undra om det finns någonting som heter sextonårskris?
Jag tror iallafall att jag har det, känner mig redan gammal.


Min lillebror langar en pose ;)


Hmm är inte det där jag?


Jag får sova på golvet inatt för mina kläder vill sova i sängen!?!






Sen kom mina oseriösa miner!

Kommentarer
Postat av: Mimi

hur mkt kostar det att bli fotad av en fotograf ? :)

2009-02-26 @ 20:02:35
Postat av: Mimi

ojuste btw du sa på en av dina videoinlägg att du skulle fotas :P den dära när du hade vart på din dans.

2009-02-26 @ 20:07:51
Postat av: Beatrice

hur mycket kostar det att bli fotad av en fotograf ? :)

2009-02-26 @ 21:58:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0