Mammas mail

Kollade igenom mammsens mail och hitta dom här skämten haha.
Dom fick iallafall mig att skratta . . .


>Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod h an i
tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två
sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
>"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
>"Manchester United" svarade han.
>Och så säger de att blondiner är dumma...
>-----------------------------------------------
>
>Ett par ligger i sängen. Mannen säger:
>'Jag ska göra dig till värdens lyckligaste kvinna!'
>Hon svarar: 'Jag kommer att sakna dig...'
>-----------------------------------------------
>
>
>'Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han kommer
ut ur badrummet. 'Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte
gräset naken?'
>'Att jag tog dig för pengarnas skull', svarar hon...
>-----------------------------------------------
>
>Q: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man?
>A: Ett rykte...

Kommentarer
Postat av: Astrid och Emelie

vI ÄR BLONDINBELLAS STALKERS! LÄS MER OM DETTA PÅ VÅRAN BLOGG!

2009-02-18 @ 20:04:26
URL: http://astrilie.blogg.se/
Postat av: Astrid och Emelie

vI ÄR BLONDINBELLAS STALKERS! LÄS MER OM DETTA PÅ VÅRAN BLOGG!

2009-02-18 @ 20:04:29
URL: http://astrilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0