Lite tur har jag

Jag har faktiskt vunnit en ny blogg design. så lite tur har jag!
Sen så slipper jag vara ensam på alla hjärtans dag också,
såg framför mig idag hur jag skulle sitta ensam med en choklad ask men nej så blir det inte!
Ska vara med Jacob.
Vi kommer nog inte vara hemma hos honom haha för jag skäms forfarande över,
att jag drog ner byxorna framför hans föräldrar!
Sen fick jag veta att släktingar kommer på Söndag för att fira mig och syskonen?
Jag hade totalt glömt bort det,
jossan har fyllt år och gustav och jag gör det snart!
Hmmm . . . . det blir väl kul.
Sen har jag bestämt mig för att pierca näsan imorgon.
Mamma tycker naveln men ja vill ta i näsan först!
Näsan känns lite mindre är inte redo för naveln än.
Det är ju liksom ändå min mage haha.



Juste för er som undrar vem min " pojkvän " är så är det Anton
.

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

JO, det var rätt gott också faktiskt ;D

2009-02-03 @ 22:08:46
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/
Postat av: evelina

svar: ja den är så sjukt bra ! går inte sluta kolla :P

2009-02-03 @ 23:08:04
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0