Kungsberget

Kan ju börja med att säga att det gick bra att pierca sig igår.
Det gick ju snabbt men ändå föll tårarna haha.
Det som gjorde ont var att jag inte kunde prata för då rörde jag näsan och då gjorde de ont,
självklart så ville jag skratta så det blev lite hey baberiba där.
Fast snyggt blev det!
Fast jag har blödit rätt mycket näsblod nu efter de och det har ändå bara gått en dag . .
Idag var jag på Kungsberget iallafall och åkte skidor, grymt kul!
Förutom att jag ramlade två gånger?
Första gången var i liften med Simon, då jag skulle jag skoja lite men  sen slutade det med att vi låg i diket.
Jag låg och asgarva för lite kul var det, fast sen blev det pinsamt hehe.
Andra gången var i kön till sittliften så puttade Tommy mig så att jag ramlade på mark och sen låg vi där.
En jobbig sak var att toan på vår buss var trasig!
Höll på att kissa på mig på slutet då Oscar kom med ideen att jag kunde pissa i en pepsiflaska.
Fast dte skulle jag aldrig göra! Eller kanske om man var verkligen verklige verkligen kissnödig
och om det var i dödsläge?
Men lägger in lite bilder ifrån bussen nu, för tänkte äta:








Kommentarer
Postat av: Elisabelle

Vart ligger Kungsberget? =)

2009-02-16 @ 19:21:14
URL: http://saelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0