Kallad hora !?!

Shiet vilken dag! Eller igentligen inte men jag överdriver lite.
Ska snart iväg och börja på lapdance med danni, yes vi kom in även fast de är 18 års ålder.
Som sagt alla älskar oss . . .
Idag i skolan blev det lite bråk också haha.
Danni har en naken bild på en kille och han har spritit rykten om henne så hon har berättat om bilden!
Sen så började alla tjejkompisar sina lektioner och så såg jag hur dom sprang in i hennes kontor!
Dom ville sno hennes mobil men som tur fanns jag där haha.
Sen började vi bråka i korridoren men han hade inget att komma med förutom att jag va en hora!
Och nu tänker han ringa polisen och bla bla, han skriver till danni att dom kommer ses i en rättegång?
Vad håller killen på med?
Jag har vart i samma situation och man får fan skylla sig själv!
Regel nummer ett, skicka aldrig nakenbilder!
Även fast man litar på personen upp till 110 %.
Jag litade på min pojkvän fast det kan man tydligen inte dom här dagarna heller!
Är fett irriterad nu!
Sen hade jag matteprov idag,
var helt säker på att det var imorgon fast det var det inte?
Fast det kändes rätt hyfsat ändå.


Dagens outfit:


Bambies & Miss Perfect.



Kraaamis.


Vilka snygga brudar va?


Danni rakar min rumpa, det ser ut som jag är gravid men jag kan lova att jag inte är det haha!
Tröjan la sig liksom sådär . . . .

Kommentarer
Postat av: Carro

För det första, varför tar man ens nakenbilder? :)

En tjej på min skola hade gjort det & skickade till sin kille, och sen nåt år efter så gjorde dom slut för att han varit otrogen & han skickade runt nakenbilderna på henne & hon kände sig då tvungen att byta skola eftersom det redan gått för långt.

2009-02-11 @ 17:44:10
URL: http://carrothings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0