Jobbig dag

Det har vart en ganska hård dag idag fast ändå är jag halvt glad.
Det började med imorse då jag inte alls mådde bra,
pratade med kuratorn och så och sen kändes det mycket bättre.
Sen hade jag lunch och då tappade Johanna sin tallrik i matsalen haha,
hon tyckte själv inte det var pinsamt fast det tyckte jag!
Sedan köpte vi 4 kladdkakor i cafet, mumma . . . .
Sedan hade jag No prov, har ingen aning om hur det gick får veta det sen.
Efter det hade jag Engelska.
Jaaa så har min dag vart och snart dör jag.
Är så jävla trött!
Jag sa att jag skulle sova åtta igår men somnade inte förräns ett!?!
Pratade först med johanna, sedan danni och sist Jimmy.
Juste fick en förtidig födelsedags present av danni idag,
jag fick näspiercing, alltså att ta den.
Tack gumman.
Har iallfall inte gjort något speciellt utom att ätit går och äter hela tiden.
Jag är verkligen en sådan som tröstäter?
 Frågan är om man verkligen mår bättre utav det?
Fan jag gör det.
Jag koncentrerar mig på mat istället för porblem.








Idag fick jag ett skit fint halsband av Johanna:
Tack ängeln <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0