Jag kan laga nudlar.

Mamma jobbar till nio och Juha är ute i garaget,
så tänkte att jag kunde göra dom glada så plockade faktsikt ur diskmaskinen!
Sedan blev jag lite hungrig så tänkte göra kycklingsoppa,
fast de verkade ta sån lång tid så hittade ett nudelpaket som jag åt.
Här är ett bevis på att jag är lat,
jag orkar inte ens laga ordentlig mat åt mig själv!
Sedan fick jag för mig att snyta mig och glömde totalt bort näspiercingen,
så det slutade med att jag drog ut näspiercingen hällde massa asolsprit över och sen in igen.
Det var inte alls så farligt bara att jag kan lova att jag kommer få inflamation?
kan helt enkelt inte hålla mina händer borta, det går bara inte!
Sitter för tillfället och snackar med Andreas, ( ex:et ).
Jag säger att ingen kille kan uppfylla mina krav och han säger att det finns väl undantag?
Nej absoult ingen kille kan uppfylla mina krav! Och om det finns, då är han förmodligen ful?
Haha och sen frågade han om jag inte tror på kärlek vid första ögon kastet längre?
Eftersom att de faktsikt var så för oss . . . .
Vi såg varandra på grönan och efter de var allt magiskt,
ett ögonkast och helt plötsligt var vi tsm?
Förklara de om ni kan?
Fast jag tror inte på de längre heller.
Människan vill bara ha någon för att slippa vara ensam.
imorgon kommer jag ha en helt annan åsikt men de här tkr jag just nu . . .
Men nu tänkte jag duscha för ska till skolan imorgon och göra provet,
sen får jag se hur jag mår.
( Jag har tråkigt )



Kommentarer
Postat av: Sweet Atti

Naaaw tack så mycket :)

2009-02-17 @ 21:05:27
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: julia

sv: tack så mycket

2009-02-17 @ 21:24:41
URL: http://juliahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0