Så jävla sur

Okej nu kanske jag är idiotisk som skriver detta i bloggen men då får jag väl vara det!
Jag gick fram till danni idag och sa . . .  Jag tänker inte förlåta dig förens du erkänner?
Sen börja vi bråka och skrika lite på varandra haha och sen avbröt lärarn oss.
Sen efter det har jag inte pratat med henne men jag hör ju saker . . .
För er som har hört henne syn av saken så tycker jag ni borde tänka på att finns två perspektiv?
Jag är sur på henne för att hon har sagt saker som hon inte fick säga,
och när vi ändå bråkar om det här då kommer ju allt tidigare upp!
Frågan är hur många chanser man ska ge en vän?
Jag förlät till och med henne för att ligga med någon framför ögonen på mig som jag gilla?
Visst hade jag sagt en vecka tidigare att jag lämnar han nu för de kmr aldrig bli vi?
men dte betyder fan inte att du får gå och hålla på med han!
Sen visst höll jag på med min kompis men vad spelar det för roll?
Det betyder fortfarande inte " visst gå och knulla med han ".




Mitt svar på saken: Jag tror inte mathias kan sitta och hitta på något! Och jag tror knappast att han hittar på exakt dom sakerna jag sagt till dig, eller? Och vadå försöker vända folk emot dej!!!!!
Har du ens hälsat på dom idag eller? Och vadå försöker hämnas för att du dissa han, du dissa han efter att du
fick veta att han bara skulle playa dej?Att du inte ens kan erkänna så att allt bara går över?
Du tror att jag inte älskar dej men det gör jag men jag vill bara ha sannningen . . . . . .

Kommentarer
Postat av: Danni

Emma det är nog bäst att du och jag snackar, inte skriker utan snackar! och jag menade ju det att jag dumpa han för att ja hörde att han tänkte playa mig? De har ja ju berättat. Och jag har sagt till dig att jag har inte sagt till någon? Vem är det som har skrivit den kommentaren på min blogg? Emma jag vet att det finns två sidor av denna historia, och jag sa ju själv att ja svär på vår vänskap? Det är du som väljer han framför mig eller hur, när det är han som ljuger för dig. Jag har berättat min sida, fast lite konstigt beskrivet pga av att vi båda försökte överrösta varandra. Igentligen, hur vet du att mathias har rätt om det, han kan ha misstolkat allt. Jag har inte berättat hela det där jag sa med att jag vet inte hur hon känner för honom(mathias) Men han försökte ju fan få amanda ifrån mig också, men hon gick inte på hans bullshit bara? Men det är ditt val emma, jag vill inte bråka med dig, och jag tycker(om du gör de) att de är fittigt om du försöker få massa folk att hata mig pga av nått dom inte har med att göra. Detta är bara ett stort dramatiskt fucking helvete, och jag säger bara såhär, du får ringa/smsa eller komma fram och snacka om du vill, bara bra det. Men jag vill inte bråka med dig, orkar inte komma in i mer drama.

2009-02-16 @ 17:20:28
URL: http://bambies.blogg.se/
Postat av: mathias

hahahha danni, du ljuger för emma, jag sa bara det du hade sagt. till mig, jag tkr emma förtjänar 10x bättre kompisar en dig, du suger ju häst balle för fan.

2009-02-16 @ 18:04:25
Postat av: Danni

ta dig mathias. Det är du som är full av skit, sluta lägg dig i i andras liv. Du vill bara förstöra för mig. Emma förtjänar nån bättre än dig också tycker jag.

2009-02-17 @ 10:06:22
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0