Jag är lite halv galen.

Jag och danni åkte som sagt in till stan,
innan sprang vi på vägen och sjöng.
Det är så härligt att bara få springa  och sjunga och bara säga vad man vill, man känner sig fri.
Sen innan dansen höll jag & jacob på att sms!
Kan nu meddela att allt är över, till och med våran vänskap,
fast det var mitt val!

Konstigt nog känns de skönt?
Fast killar kommer och killar går och vänner består inte heller.
nej men jag vill inte ha en sån vän.
Jag orkar inte leka en på G lek!
Efter det dansade vi, riktigt kul.
Förutom när man skulle spänna bäcken på ett speciellt sätt och det var lite svårt?
På Söndag är det dans igen.
Sen på tunnelbanan hem sjöng jag och D för passagerarna,
" I am like a bird, i only flying away,
i dont know where my soul is, i dont know where my home is! "

Min nya favorit låt.
Sen nu är jag hemma.
Min lillebrorsas födelsedags present fick bli att sova i min säng inatt,
det är som att sova i paradiset.
Tyvär sover han på min sida så antingen får han flytta på sig eller så bär jag honom till soffan.
Hans pappa har inte ens ringt och sagt grattis idag på hans födelsedag?
Så jävla taskigt gjort!
Nu ska jag iallafall äta varm korv,
Puss på er!


Söta lillebror.


Min outfit efter att ha duschat.


Just emma.


Me again.

Säger bara en sak och det stämmer.
- Det blir aldrig som man tänkt sig . . .

Kommentarer
Postat av: diana

Det var länge sedan!! Är allt fint?? =) Vad gör du nuförtiden? Har precis tagit min första körlektion, puh! Haha, det var en upplevelse vill jag lova! ;P Hoppas allt är bra! kram

2009-02-11 @ 23:20:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: L i n d a

Vad söt lillebror!

2009-02-12 @ 06:33:06
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0