Jag är den nya omega fjortisen




Visst är jag råhet ?
Har skit tråkigt  och så skulle jag ta idomin på mitt munsår och så slutar det så där?
Fan vad jag är glad att jag kommit över idomintiden iallafall . . . .
fast min omogenhet finns fortfarande kvar och det kommer den alltid att göra.
Håller på att ladda över min videoblogg tills dess får ni vänta!
Har suttit och tänkte lite på hur det skulle ha vart om mamma och hennes systers kille aldrig skulle ha blivit tillsamans!
Det låter sjukt, i know . . .
Min låtsas brorsa är min kusin, scaaaary.
Jag kom iallafall att tänka på att jag saknar morfar allra mest.
Fast han har svikit så jävla hårt så han kan ta sig i röven.
Hmm, jag förstår att man gör allt för kärlek,
fast i den här situationen vet jag inte om det är värt det?
Jag menar vi har ju förlorat några släktingar pga. av det.
Det är såklart de är fel, det inser väl jag också.
Fast jag tycker att jag och min syster hade inget med det att göra?
Så då borde dom väl haft kvar kontakten med oss . . . .

Kommentarer
Postat av: ANNAMELLITA



SVAR: jag också! :)



Allt bra med dig?

2009-02-04 @ 18:24:04
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0