Ja, jag skulle vilja tänka klart.

Den här dagen har vart KAOS säger jag bara.
Är på fitt humör och känner för att bara lägga mig ner och dö.
På spanskan ska vi lämna in ett arbete nästa vecka,
man ska jobba i grupp och min grupp skulle göra en film om kärlek!
Men två stack och bla bla . .
Så jag prata med lärarn och gör min egna film och arbete.
Jag skiter i deras betyg säger jag ba! Upp till dom . . . .
Sen på bussejävlen hade dom inget skydd för ett element eller vad fan det va?
Så jag sätter min nakna fot där och självklart bränner mig!
Sen gick jag hem istället och prata med Jacob.
Han ville träffa mig men jag var tvungen att säga nej för har skit mycket att göra.
Ååhhh GUD VARFÖR HATAR DU MIG?
Jag har typ pluggat i tre timmar och sovit i en kvart!
Har massor att fixa:
* Nytt visakort.
* Nytt pass.
* Nytt id pass.
* Brevet till Kim ( har fort inte skickats )
* No arbete.
* Spanska arbete.
* So häfte.
* Plugga matte.
* Ringa tandläkaren ( opps råkade visst missa en till tid! )
* Tvätta min kläder för mamma är för seg på det.
mm . . . .
Jag kankse borde hoppa in i väggen nu?
Vilken tur att psyko hemmet ligger nära mej.


Tyst.


Sexxyyy pose . . .


Mina sockor som mamma fick av en tant i finland.


Nu börjar utväxten komma . . .


Hide the lips.

Kommentarer
Postat av: elin

Spanska = hatar!



Lycka till med allt arbete!

2009-02-03 @ 18:47:08
URL: http://edubbelv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Ja jag tycker den är jättefin, du måste verkligen göra ett inlägg om det någon gång :) Hur man gör sotningar alltså :)

Med mig är det bara bra, allt bra själv?

Kram :)

2009-02-03 @ 19:35:36
URL: http://malmsplace.blogg.se/
Postat av: Amanda Björk

det var ganska gott också faktiskt ;D

2009-02-03 @ 20:11:32
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0