Idag är det dags?

Idag ska jag pierca mig i näsan, de är bestämt så nu kan inget förstöras haah!
Jag var snäll  igårkväll och lät min brorsa sova på min plats,
bäst att han känner sig hedrad nu!
Den andra sidan var faktiskt inte så farlig att sova på?
Har druckit ett glas oboy och inge mer . . . .
Mår så illa som jag alltid gör om jag inte äter tidigare !
Sen har jag värsta träningsverken, fast inte så konstigt?
Jag är hur jävla otränad som helst?
Och imorgon ska jag åka skidor, det går ju bra.
Ska sova hos ärtan Johanna inatt, mysigt mysigt.
Det lär ju inte bli så mycket update och bilder,
det lägger jag in imorgon?
Och min alla hjärtans dag som alla tjatar om ska spenderar med flickorna.
Ens vänner älskar man mest av allt, jag vet inte vad jag skulle göra utan er.
Ni ställer alltid upp för mig och finns där och jag hoppas ni känner likadant älsklingar.
Tycker synd om er som inte känner mina änglar.
Ni vet vilka ni är . . . .
Sen ett stort tack till min underbara mamma,
som min brorsa sa " Om du dör mamma, då dör jag också . . .".
Det kan låta lite hemskt men hon betyder allt för mig.




Om ni undrar varför min sminkning ser annorlunda ut så har jag slutat använda foundation,
det känns meningslöst att använda det förutom när man ska göra något speciellt?




Dagens outfit:
Grå trekvartärmad.
Svart midjekjol.
Strumpbyxor.

Kommentarer
Postat av: hejhej

vart har du köpt den där midjekjolen?:) fett snyggggg

2009-02-12 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0