Ibland kan man tacka dåliga personer

Nu har jag lämnat in uppsatsen och jag valde att skriva om en upplevelse ifrån natten.
Då kommer ju Kim in i bilden igen för vi sov ju ute en hel natt och det var ju perfekt.
Har fortfarande inte skrivit brevet, ska göra det idag och då måste jag ju skriva ett thank you!
Är grymt förkyld också, fast det är ju en kronsik förkylning så jag kommer aldrig vara helt helt frisk.
Bara om jag är varmt klimat har jag för mig?
Skit samma läkare har ändå bara fel!
Jag borde bli den första läkaren som alltid har rätt, fast jag tänker aldrig hålla på med blod!
Usch, det är nog min största rädsla, BLOD.
Det är rött och obehagligt.
Om det är någon som vill skrämma mig till döds ska ni kasta en påse blod på mig?
Men nu ska jag dra,
puss på era små pussrumpor. ( fan vad barnsligt det lät )





Min frukost bestod utav:







Intressant att veta, ni intresseklubben borde verkligen anteckna detta:
Brödet åt jag hemma och resten tog jag med till provet och åt där.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Alla dina bilder är söta :) hihi kramkram

2009-02-05 @ 17:23:21
URL: http://larssonmikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smaka det gott?=D kram

2009-02-05 @ 19:06:50
URL: http://laadies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0