I mitt tak lyser inga stjärnor . . .

Var på bio med Jacob inne i stan..
Vi möttes på pendeltåget sen gick vi till Hötorget och såg bion.
På vägen så delade någon ut choklad kakor och vi tog ju såklart.
Sen på bion var det fullproppat och då menar ja verkligen mycket folk!
Jag & J hade igentligen platser i mitten fast vi flyttade oss till kanten istället,
så att vi var lite ensamna.
Sen rullar filmen på och jag höll på att gråta i slutet.
Jag kände hur tårarna nästan rann ner men höll dom kvar.
Att man kan få såna känslor utav en film?

Sen så skulle vi åka hem, men vi missade tåget precis som matchar min buss?
Fan vad jag blir irriterad när man missar saker precis!?!

Så då ringer jag mamma och hoppas på att hon kan hämta mig?

Men nej det kunde hon inte för dom hade vart ute på middag och druckit vin!
Aha vad fan gör man då da?
Jo då var Jacob en superhjälte och väntade med mig även fast han ska upp skit tidigt imorgon
och åka skidor.
Såå vi satt där inne i ett väntrum och väntade haha.
Jag satt dessvärre och var störig,
jag sjöng högt och falskt och skrek i stortsätt så ingen annan kom in och satt sig?
Jag sjöng på tåget också men där satt iaf människorna kvar som tur,
det är ju kul att ha någon som vill vara ens publik.



Haha skrattar varje gång när jag ser den här bilden f´ör kolla ansiktsutrycket?

Kommentarer
Postat av: julia

jacob är skit söt ju ;)

2009-02-06 @ 22:30:21
URL: http://juliahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0