I asked nothing of you . . .

Jag har skitit lite i mina bloggplikter, har inte haft tid för att skriva helt enkelt.
Det började med att jag åkte till Johanna igår, sen åkte vi och åt ute.
Vi satt och vänta på bussen, men bussjävlen kom aldrig så vi fick gå.
Trodde helt ärligt att jag skulle frysa ihjäl?
Fan vad jag hatar SL ibland, förlita er aldrig på dom!
det blev en kall kyckling sallad, jag är inte så mycket för kall mat men den var faktisk god.
Vi satt och snacka skitsnack som man alltid gör haha.
Sen skulle vi ta bussen men så gick vi in på ur & penn som hade rea och där blev vi kvar i en halvtimme.
Köpte varsin alla hjärtans dag present till min mamma & hennes kille sedan två par stora ring örhängen åt mig själv!
Efter ett tag kom andra Johanna med tårta haha även fast Johanna redan hade köpt efterrätt.
Men iallafall så började vi laga maten, de blev wok.
Den blev faktiskt riktig god, sen kom hennes brorsa som tyvär fick vara med på vår tjejmiddag.
Vi satt och snacka allt ifrån sex till pinsama grejer haha, sen fikade vi förståss.
Tyvär så var tårtan inte så god så det blev glass istället haha.
Sen så gick Johanna hem och vi skulle kolla på Borat,
men jag somnade i soffan ganska snabbt haha . . . .
Det var den bästa alla hjärtans dag jag haft, älskar er.

Pictures:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0