Fan vad jag är glad.

Vakande imorse och gick på toa så kom mensen,
skit kul!
Sen fick jag skynda mig till skolan . . . .
och nu sitter jag här hemma och halv sover!
Sen fick jag höra om den där polisen som hade skrikit blattejävlar åt några?
Fy fan vilken idiot,
Sen vet jag ju inte i och för sig vad som hade hänt.
Fast man har ändå inte rätt att säga så emot någon, spelar ingen roll vad som händer,
man tycker ju att en polis borde veta bättre?
Jag menar många säger att man ska ha respekt åt polisen?
Men vem fan vill ha det om någon säger så?
Inte jag iallafall.

Han kunde ju lika gärna ha skrikit svennejävlar!
Jävla polisjävel  säger jag ba. . .




Mina nya poser!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0