En gamling här!

Igår efter inlägget gick jag och tjura i sängen, helt plötsligt somnade jag.
Sen vaknar jag av att mamma står i rummet och jag fick för mig att det var morgon,
så jag frågar vad klockan är?
Då svarar hon att den är runt halv nio! Sen gick hon ut . . .
Jag fick ju lite smått panik för att jag börjar ju halv nio och jag hade somnat med allt på.
Sen så sätter jag mig framför datan och så ser jag att den är halv nio på kvällen?
Så klär av mig och lägger mig och sover igen . . .
Vaknade sex imorse och har kollat på film sen dess . . .  Är sjuk!
Fick skit ont i halsen igår så har inte ätit sen lunchen igår, det gör verkligen ont.
Jag har ett glas här så jag kan spotta ut salivet för kan fan inte svälja,
prata kan jag inte heller göra . . . Jag låter som en gamling som ska säga sina sista ord!



Kommentarer
Postat av: Anna

krya på dej :)<3

2009-02-17 @ 09:18:43
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Michelle von Walden

Stackarn, åk till läkaren även om du inte vill det kan vara halsfluss eller körtelfeber jag har de nu, jag kan inte svälja saliv heller och jag har fått körtelfeber. :(

2009-02-17 @ 10:48:12
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0