Can you handle me . . .

Medans jag plugga gjorde jag en lista på hur min kille ska vara:
* Han ska få mig att skratta.
* Alltid vara snäll.
* Charmig på sitt egna sätt.
* Han ska göra så att man känner sig uppskattad.
* Ta egna intiativ.
* Ta hand om mig som är väldigt krävande.
* Finnas där.
* Visa att jag är hans.
* Överaska mig.
* Älska mig för den jag är.
* Han ska se på mig när jag behöver en kram eller kyss.
* Han ska vara den perfekta.
* Han ska reta mig på rätt sätt.

Ohhh vilka höga krav jag har . . . .
Nääe det är nog inte för mycket begärt, för vi tjejer är livets mening för er killar?




Just nu ser jag nerknarkad och förstörd ut, använder vaselin för mina torra läppar . . .

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Tack desamma:)

2009-02-03 @ 21:16:04
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Anonym

använd inte vaselin! det innehåller typ nånting som för att läpparna torkas ut mer..

2009-02-04 @ 20:37:17
Postat av: sneeela cheyen

vaselin e skit. använd försvarets, finns på apoteket.

2009-02-05 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0