Bilder

Någon frågade hur jag fixa bilden och med detta program fixar jag mina bilder:
http://www.gimp.org/
Det är gratis att ladda ner och inte alls svårt att använda.
Har faktiskt pluggat?
Eller läst Engelska och skickat in mitt spanska arbete haha.
Hela familjen är ute och leker i snön,
halva mig vill ut och halva mig vill bara ligga ner och mysa.
Jag har aldrig vart den där familje aktivitet människan,
jag är nog den som är utanför i familjen haha,
det svarta fåret?
Ska iallafall packa mina saker till imorgon.
Ska bo hos Johanna imorgon haha sen på tisdag är det girleis night!
På onsdag ska jag träffa Ludde och sen är det lapdance.
På torsdag ska jag träffa Fredrick
och sen på fredag fyller jag år och ska fotograferas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0