Besviken, som alltid!

Har vart med gulliga Linnea och pratat.
Det var längesen jag prata med henne och det var riktigt skönt och berätta allt för någon.
Som sagt så får jag bara höra mer och mer skit snack ifrån folk . . .
Att folk bara inte kan vara ärliga?
Visst jag säger inte att jag alltid är ärlig men jag skulle inte ljuga för min bästavänn?
Om jag hade lovat något skulle inte jag gå och säga det?
Är så jävla besviken och sur.
Och inte nog med det heller?
Jag har gått och blivit kär!?!
Är inte det typiskt, pricket över i:et.
Det är inte de att jag inte gillar kärlek utan jag älskar det,
men det blir alltid problem.
Frågan är om man vill gå in på något?
Förut var de alltid jag som såra men på sista tiden har de blivit tvärtom?
Plus att jag inte vill ha en pojkvän när jag åker till Malta?
Inte för att jag ska knulla runt där utan för att man vill ju kunna flörta . . .
Tänk om en skit het kille stöter på en så är man tvungen att säga " sorry, i allready have ha boyfriend! ".
Deprimerande.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0