Att man aldrig lär sig?

Att man aldrig lär sig gå och lägga sig tidigt så att man vaknar pigg?
Varje kväll tänker man att man ska vakna pigg men så vaknar man ändå skit trött och får kämpa sig upp!
Exakt så var det imorse . . . .
Ena halvan vill ligga kvar och sova och andra vill upp.
Sen har jag fått något sår på munnen!?!
Så vill bara vakna upp utan det . . . .
Jag hatar små störande saker i ansiktet!
Och jag kan bara inte låta bli att pilla så allt blir värre . . . .
Idag ska jag iallafall iväg med danni så skriver när jag kommer hem . . ..
Juste nu kan jag ta bilder för har min kamera ;)
Puss på er. . . .

Dagens outfit:





Röd/orange blus, H&m.
Kjol, Gina Tricot.
Pärlarmband, fick jag av danni i julklapp.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint ditt hår var ! Vad brukar du använda för att lockarna ska hålla?

2009-02-02 @ 16:28:31
URL: http://hannawickholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar färgen på din tröja, juste jättebra blogg läser deen hela tiden !:)

2009-02-02 @ 17:15:22
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0