Vad hände 2009

I början på det nya året började jag bråka med pappa och vi har fortfarande inte kontakt.

 

sen fyllde jag 16 år men det är ingen speciel ålder, allt fortsatte på som vanligt.



Blev fotograferad av en fotograf och blev erbjuden att gå med i en modellagentur.
Men jag sumpa det eller rättare sagt sket i det.



Började på lapdance med min dåvarande bästis,
den terminen bestod också av mycket drama och bråk.
Ni vet hur jag är?
ska alltid starta bråk, då tyckte jag det va skit kul att bråka.
Nu har jag faktiskt vuxit ifrån det.



Hela terminen kämpade jag med mina betyg och jag måste säga
att gjorde jävligt bra ifrån mig, höjde mig i många ämnen.
Sen blev jag tillsamans med min bästa vän anton som också gick i min klass,
och njöt av värmen som började komma.





Åkte till polen med klassen och umgicks med mina favorit killar.





Sen blev det att fira valborg med allra bästa vännen och träffade dennis
för första gångenpå festen  hemma hos mitt ex adde.





Snart vad det avslutining i nian men först va de avslutningsbal
och jag och anton gjorde slut dagarna innan.





Sen kom avslutingen i nian, kändes hemskt att lämna alla.
Men på kvällen när vi drack fick jag min första kyss med dennis.




Sen började sommarlovet,
umgicks med bästa vännen och var mycket med älsklingen dom.








Jag , johanna & johanna drog till malta och levde livet i tre veckor.









Kom hem till dåliga sverige haha,
började jobba och blev tillsamans med dennis den 4 augusti <3



Började gymnasiet och den här terminen har gått jävligt snabbt.
På vardagarna går man i skolan, efter hittar man på något
och på helgerna dricker man.
Samma sak varje vecka typ haha.
Gick på klassfest och gjorde bort mig! Ovanligt.



Terminen fortsatte och gå,
sen började jag på cheerleading,
och sen fyllde älsko 18.
Tiden fortsatte och gå sen va det Julafton och nu snart Nyår!
Året var väl bra men 2010 kommer bli bästa <3

Ha en bra nyårs-afton om några dagar för det ska jag.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0