Vad är en clone a willy?

Imorse möte jag johanna. W klockan tolv och åkte till skärris,
( inhandla dom sista klapparna )
sen möte vi alex och kevin för att hjälpa honom med hans present till andra johanna.
Iallafall så hamna vi inne på teknik magasinet,
då kommer kevin fram till mig med en clone a willy,
och säger att jag ska köpa en sån till dennis i julklapp.
Men då kommer en tant fram till oss och fråga vad det va!
han kastar den i famnen på mig och säger att jag ska berätta.

Tanten- Vad är de för något?
Jag- Ehhhh ..... har du en man?
Tanten- Nej vadå då?
jag- Men det är en sak man gör en avgjutning av en snopp med.
Tanten- Aha de har mina döttrar gjort.
jag- ?

Aa hon va lite smått konstig sådär,
iallafall så åt vi och sen kom älsklingen.
Som inte alls va så glad på mig.
Men vi åkte hem till han och prata sen åkte jag hem.
Lite julbråk skadar väl aldrig?
Jag ser de som ett test.
I ett förhållande ska man kunna lösa konflikter och
båda ska inte tjura,
och vi löste det.
Jag är stolt över oss haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0