Tisdags planering

Har bara en och en halv lektion kvar, verkligen skönt.
Sen blir det att möta min baby och åka till Ung. . . .
efter de blir det hemma och sova, plugga lite kanske?
Men ni vet säkert hur dte är,
man sätter sig framför datan och börjar skriva så ser man sin älskade
ligga i den mjuka sängen?
Vad väljer man då?
1. Plugga!
2. Lägga sig i sängen och mysa?
Det blir ju lätt tvåan ingen normal människa väljer ettan.
Det är samma ska när jag ska blogga,
det är därför jag blivit så "Off" när det kommer till bloggningen.
Han går liksom före på något sätt.
I hope you guys understand?
Det är ju ändå första gången jag har ett lyckat förhållande,
tog upp med någon hur många jag var tsm med emellan sexan och nian.
Här kommer det:
- Andreas T
- Andreas S
- Andreas K
- Filiph
- Anton
- Erik
- Schadi
- Kim
- Jacob
- Aram
- Plus en hela hög på "G" killar.
Juste Andreas rindge i fredags och sa att han älskade mig mm,
men thimmy började bråka med han då haha.
Ja fan vad jag är glad att jag hittat den rätte nu.


Sis & jag sum- 07




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0