Sliten or what?

Sitter här i skolan med en bärbardata i knät,
dennis förstora t-shirt, håret i en rufsig knut och helt osminkad.

Igår på träningen fick jag veta att jag ska på try out för det högre laget idag,
de va faktiskt roligt att höra men nu är jag lite nervös.
Sen efter åkte jag tillsamans med inez,
och jag som är ett nötskal ser att det är massa jord på min sko?
Så börjar ta bort det med fingrarna och då inser jag att det är hundskit!!!
Men åkte till dennis som hade köpt pizza till moi så gick vi hem till han och Duschade & mös.
Jag gillar att duscha med han för då slipper man tvätta håret själv haha.
Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer,
jag somnade och dennis drog ut och kom hem typ 05.00 på morgonen,
och jag vart sur? Aa ibland är jag lite speciel.

Ajuste ska berätta vad jag gjorde efter skolan, då drog jag till stan med johanna, dennis & alex.
Jag måste hitta nya presenter till dennis för han tyckte inte om det jag tänkte köpa.
Inte för att jag sa vad jag skulle köpa men såhär var det:

Jag- Älskling är inte den där tröjan fin?
Dennis- Jag skulle aldrig sätta på mig en sån.
 -----------------------
Jag- Åh skulle du inte vilja ha den här parfymen?
Dennis- det är en jävla tjej parfym?

Aa jag är ingen bra presentköpare . . .







Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejhej, fin blogg :)

Är det bra med dig?

2009-12-01 @ 10:19:18
URL: http://ttanja.blogg.se/
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-01 @ 16:13:20
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0