Pust

Klockan ringde klockan sex imorse men somnade om igen . . . opps.
Men nu är jag vaken, tror inte att jag åker tillbaka till skolan nu.
Iallafall så har jag tryckt i mig massa godis och älsklingen blev skit irriterad haha,
och då är man ju bara tvungen att fortsätta?
Ska väl åka och köpa hans present också,
fan vad det ska vara svårt att hitta saker till killar?
Till tjejer är dte ju liksom skit lätt.
Juste sen har jag träning också.
Aja ha en bra Torsdag! Kisses ♥

Btw.
Ni som kommenterar dennis syrras blogg om skit borde skaffa er ett fucking liv,
eller så slutar ni vara anonyma fega jävlar!!!
Jag förstår inte vad vissa håller på med!


Kommentarer
Postat av: amanda

hihi tack:)<3



tack för det du skrev "btw.."

2009-12-03 @ 13:34:42
URL: http://bunniee.blogg.se/
Postat av: emma

ja du min lilla favorit,va ska man säga?! de ju ju bra tokit att folk inte har bättre saker för sig än att sitta å skriva annonyma inlägg på folks bloggar!! om man nu har en åsikt kan man ju i allafall ha så pass mycke balle att man vågar stå för va man tycker :)

grattis förresten,ja läste att du tydligen ska bli mamma ;) hahah ja de vore ju en kul syn! (inget ont menat de hoppas ja du förstår! men du e ju typ min bäbis, har faktiskt sjuuukt svårt att se dig som mamma i nuläget ;)



btw har du slutat jobba hos oss eller???

saknar dig din lilla glada filur!!!

massa kramar till dig <3

2009-12-07 @ 03:25:11
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0