Politik är absolut inte men sak!

nej, jag upptäckte dte när jag börja på arbetet idag,
och de ska in imorgon!!!! PANIC.
Jag klarar inte av de är med partier och ideologier,
nej så länge Sverige bara är demokratiskt så är jag nöjd.

Funderar på att lägga ifrån mig arbetet en stund och baka kladdkaka,
för är ensam hemma och då finns de inget mysigare än att lägga sig på soffan,
tvätta av sig sminket, värma sig under en fleecefilt och äta geggig kladdkaka?
Låter de inte underbart?
Eller så skriver jag klart och beger mig in till stan och köper ett halsband jag såg idag.
Hm . . .





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling i bloggen - bästa kommentaren vinner valfri produkt från rockbutiken Inferno! (www.studioinferno.se)



Lycka till



Läs mer här: http://www.lindapauline.se/2009/december/tavling-i-samarbete-med-inferno.html

2009-12-07 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0