Någonting att störa sig på

Eller hur finns de alltid saker man stör sig på?
Jag stör mig iallafall på massor av saker:

- Folk som stoppar hela rulltrappan.
- Folk som har omatchande kläder.
- Dom som alltid ska ifrågasätta ens val.
- Ostädade rum.

Aa plus mycket mer men orkar tyvär inte skriva allt haha,
den listan skulle bli längre än min önskelista då.
Ska strax åka iväg och handla med mami,
ska baka sen med hjärtat mitt när han kommer.
Här har ni recept på världens goadste kola:

Chokladkola



4 dl socker
2,5 msk sirap
4 dl grädde
4 msk kakao

2 msk smör

Blanda allt utom smör i en tjockbottnad gryta. Koka sakta (rör ibland) till dess att kolan är lagom hår och seg. Tag av grytan och häll upp på väl smord plåt eller form. När kolan svalnat - skär i fyrkantiga bitar och förpacka i smörpapper eller kolapapper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0