Min kärlek till dig

Idag är det exakt 4 månader och fyra dagar sen vi bestämde att vi blev tillsamans,
och jag älskar dig bara mer och mer hjärtat.
Varje dag med dig är en ny upplevelse och då menar jag inte våra bråk.
För vi bråkar ibland men sen efter är det bättre än vad det var innan,
när du pussar mig på pannan och säger att du älskar mig känns det som om att jag är himlen,
eller när du väcker mig och säger att jag är så söt och det bästa som hänt dig,
då vill jag bara stanna tiden.
Fast ändå vill jag inte stanna tiden för jag vill ju leva mitt liv med dig,
jag vill uppleva saker med dig,
jag vill dela hela mitt liv med dig dennis.
Jag är din prinsessa och du är min prins och så kommer det alltid att vara.
Det vi har är verkligen ÄKTA kärlek,
jag kommer alltid att finnas där vid din sida och ta emot dig när du faller,
när allt känns tungt kommer jag att stå där och stötta dig.
För efter regn kommer solsken.
Du är mitt allt som du är mitt liv gubben <3
Du vet redan att du är den som gör mina dagar
och jag vill bara vara med dig hela tiden,
för utan dig är jag ingenting.
Vi har skrattat ihop, vi har gråtit ihop och vi kämpar ihop, jag kan göra allt du ber om.
Du håller mitt hjärta i din hand och du gör exakt som du vill,
men jag vet att du alltid kommer att hålla det nära ditt hjärta.

Jag älskar dig Dennis Landberg,
jag vet och hoppas att vi håller hand i hand tills döden skiljer oss åt . . .








Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaaw, fett gulligt :')

2009-12-10 @ 19:49:44
URL: http://mochr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0