Mami hade tur idag

Nu har vi nyss ätit halva julskinkan haha,
svårt att låta bli den . . .
Samtidigt som vi är med i uppesittarkvällen,
och samtidigt som dom spelar på hästarna.
ne då blir det för mycket för mig,
så nu ska jag slå in mina julklappar till alla,
fast inte till dennis för hans har jag inte köptän,
vi har bestämt att vi ska byta efter jul.
Men vet vad han önskar sig.
1. Tvättkorg.
2. klocka, svart eller vit.
3. Parfym eller kläder.

Iallafall så hade mami verkligen tur idag,
hon tappade sin plånbok med julklappspengarna i.
Sen efter en timme kommer en vakt fram till henne med en bild på moi
och fråga om dom kände igen mig, ja såklart jag är ju deras dotter.
Så hon fick tillbaka den.
Det var tydligen en parkeringsvakt som hittat den och lämnat den till väktaren,
som tyckte jag och mamma va lika så frågade om hon kände mig.
Jag säger ju de,
de är bra att ha bilder på mig haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0