Magsjuk, jippi en dag innan nyårsafton?

Jag måste säga att jag hade en riktgit lyckad dag igår.
Johanna W fylllde ju år,
så jag, johanna, johanna & angelica åkte in till stan och åt på Mongolien.

Medans killarna fixade dricka,
fick köpa en platta cider för 190 kronor,
otroligt billigt haha.

Men iallafall,
på vägen tillbaka satte vi på henne en ögonbindel
så ledde vi henne hem till kevin där alla var.

Vi drack och hade det trevligt,
dansade och shotade.
Hade verkligen kul.

Men sen börja en kille pussa på mig,
och då blev dennis sur och det blev bråk mellan dom.
Så jag sprang där ifrån med johanna.
Men sen gick vi tillbaka och strax där efter gick vi hem.

Kom hem till dennis runt halv sex på morgonen,
efter några timmar vaknade jag igen och spydde.
Sen spydde jag igen och igen och igen till slut spydde jag all galla.
Så kunde inte åka in till the city och träffa juliet.

Så har legat i älsklingens säng för det mesta av dagen,
men nu på kvällen gick vi och hyrde film och kolla hemma hos emo kevin.
Men nu är vi tillbaks hemma hos Dennis,
spydde lite precis när vi kom hit också.
Varför ska jag bli magsjuk nu?
Måste ju åka imorgon och hitta nyårsoutfit.

Men nu ska jag lägga mig och sova,
har mycket att fixa imorgon.
Bl.a att lägga in bilder ifrån dom senaste dagarna.

Men skriver imorgon, kisses.


Kommentarer
Postat av: emma

låter mer som om du åt dålig mat!!!

2009-12-31 @ 01:44:30
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0