Lite lugn och ro nu

Klev upp i tid imorse för att åka och köpa min mobil innan den va slut,
men den i rosa va slut!
Sen gick jag med johanna och leta efter julklappar till dennis
och han åkte till nacka med grabbsen.

Och gissa vad jag hittade alla julklappar plus min mobil?
Lucky me.
Sen kom ann och hämta upp mig för vi skulle fira jul igen.
Fick pengar och de är alltid bra.

Sen kom älsklingen och vi byte julklappar,
syrran tyckte jag fick jätte bra saker och det tyckte jag med.
Fick nya rosa koss hörlurar och dolce gabbana parfym,
Och han fick sin smutskorg, björn borg kalsonger och en ny silver klocka.
Och syrran fick ett silver halsband med ett hängande hjärta på,
för hon finns i mitt hjärta and she will always do <3

Just nu sitter alla där uppe och spelar guitarr hero men jag gav ju upp vid första försöket . . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0