Killar killar alltid killar.

Ja som ni vet åkte jag till min bebbo igår,
mötte johanna W på bussen och hon va klockren haha!
Vi satte oss på tunnelbanan så kommer två äldre killar på,
dom satte sig bredvid oss och började snacka.

- Vart ska ni då? till era boys eller ;)
Vi är tysta
- Vi som trodde att vi var era boys?
Johanna- Öh ni är alldeles för fula för oss.

Sen kom dennis och möte mig och sen gick vi till dom andra och åkte skridskor.
Efter ett tag gick vi hem till han och åt osv.
Efter kom thimmy och så spelade vi super mario!!!
Men jag somnade efter ett tag . . .
Sen imorse va det skit svårt att komma upp!!
Alltid Tisdagar!
Jag HATAR Tisdagar!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0