Kaos haha . . .

Igår åkte jag till älsklingen för att fira han där alla andra va.
Han fick mina presenter, en svart ziptröja och parfym,
hoppas han blev nöjd haha.
Sen satt alla där och drack tills dom skulle in till stan på klubben.
Och dom enda som inte kommer in är ju jag, thimmy, johanna och emelie,
så vi skulle på fest i Årsta istället.
Men där blev det inget så vi skulle till telefonplan istället.
Där kanske vi va i två timmar sne drog vi in till stan och hamna på collage?
Sen drog vi med några till ett emo place men där kom vi inte in,
haha och jag ville inte in dit heller!
Sen gick vi dit där älsklingen och dom va,
stod och prata en stund.

Sen gav bejbi pengar till alex för att han skulle köpa mat till mig,
så vi drog till donken och jag fick värsta huvudvärken.
Så blev fett irriterad och gick till tc och då började kaoset,
de blev slagsmål och massa.

Fast de va lite rätt åt han när dennis slog ut hans tänder haha.
Men jag är faktiskt emot våld.
Först fick jag värsta paniken och bara grät så alex fick bära ut mig för att dom inte skulle åka fast.
aa vad ska jag säga?
Tänker nog inte ens kommentera något.

Men vi kom tillbaka hem till han runt fem och då va de bara att sova.
Sen klev ja upp i tid för att gå på cheerleader uppvisningen  . . .
Men nu måste jag verkligen duscha,
min kropp känner sig lite "last day"
och dte blir ju inte bättre av att man nyss åt en specialgjord pizza.
Han måste ha trott att jag har konstigaste smaklökarna i Stockholm.
Jag- jag vill ha ananas på den sen massa curry med champinjoner,
med mycket banan på också och några räkor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0