I made it!

Igår så va jag på try out för ett annat lag och jag fick vara topp. . .
Trodde aldrig att jag skulle klarar de men det gjorde jag!
Älsklingen möte mig efter sen åkte vi direkt hem till moi och sov.
Sen imorse hade jag verkligen träningsvärk överallt,
vet inte hur jag ska klara träningen imorgon . . .
Idag iallafall så va jag och klättra en timme,
sne åkte jag till Kista med jenin, julia, maria och frida,
sen när dom drog åt jag och frida på donken och kollade runt i butiker.
Idag blir det iallafall plugg och mysa med mah bejbi boy <3


Kommentarer
Postat av: amanda

ingen aning:/<33 anonym eeooww andersson möjligtvis? (skämtåsido)<33

2009-12-03 @ 13:35:20
URL: http://bunniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0